FAQ_TOPUPALLP_H1

Jak mogę doładować telefon?

Doładowanie telefonu w Fonmoney jest bardzo łatwe. Najpierw należy podać numer telefonu komórkowego, który ma być doładowany. Następnie wybrać kwotę doładowania, a na koniec wybrać wygodną dla siebie walutę i metodę płatności. Oferujemy zapłatę kartą kredytową, kartą paysafecard lub tradycyjnym przelewem za pomocą Sofort Banking. I to wszystko. Żeby wysłać doładowanie w Fonmoney, Klienci nie muszą się rejestrować i podawać swoich danych, co jest ogromną zaletą naszego serwisu.

Jak długo trzeba czekać, aby konto zostało doładowane?

Doładowanie powinno zasilić telefon w przeciągu kilkunastu sekund od pomyślnego przeprowadzenia transakcji.

Jak się dowiem, czy moje doładowanie zostało pomyślnie wysłane?

Po tym, jak transakcja została pomyślnie opłacona i doładowanie zostało wysłane, operator sieci powinien wysłać SMS-a z nowym stanem konta (jeśli właściciel komórki aktywował tę usługę).

Zarejestrowani klienci mogą także sprawdzić status swojej transakcji, logując się w naszym serwisie. W zakładce "Moje transakcje" znajduje się historia wszystkich transakcji.

Jak odbiorca zostanie poinformowany o doładowaniu konta?

Niektórzy operatorzy sieci wysyłają SMS-a z potwierdzeniem o zasileniu konta i ewentualnie z nowym stanem konta. Fonmoney nie wysyła takich wiadomości, jak również nie ma wpływu na to, czy operatorzy je wysyłają. Jeśli Klient nie jest pewny, czy doładowanie zostało dostarczone, może skontaktować się z naszym Biurem Obsługi.

Co się dzieje po pomyślnie opłaconej transakcji?

Po pomyślnie opłaconej transakcji, Klient otrzymuje podsumowanie i numer transakcji. Jeśli wystąpi opóźnienie i telefon nie zostanie od razu doładowany, Fonmoney będzie tak długo próbował dostarczyć doładowanie, aż telefon zostanie doładowany bądź otrzymamy wiadomość od Klienta na e-mail.

Jak długo jest ważne doładowanie konta?

Termin ważności doładowanego konta jest ustalony przez poszczególnych operatorów sieci komórkowych i Fonmoney nie ma niestety na to wpływu. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronach internetowych danych operatorów.

Co się dzieje, jeśli doładowanie zostało wysłane na niewłaściwy numer?

W tym przypadku nie możemy niestety nic uczynić. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy, ponieważ doładowanie zostało przez operatora dostarczone i nie ma możliwości, aby je cofnąć. Dlatego też prosimy o uważne wpisywanie numeru do doładowania.

Co mam uczynić, jeśli telefon nie został doładowany?

Jeśli omyłkowo został podany niewłaściwy numer telefonu, w tym przypadku doładowanie nie może zostać cofnięte ani być przekierowane na inny numer. Jeśli został podany poprawny numer telefonu, prosimy o kontakt z naszym biurem tutaj.

Pieniądze zostały pobrane z mojego konta, ale nie otrzymałam/em doładowania. Dlaczego?

Może być kilka powodów np. mogło dojść do opóźnienia przy płaceniu za transakcję albo opóźnienie wystąpiło po stronie operatora sieci. To się niestety czasami zdarza. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami na e-mail support@fonmoney.com. Prosimy o podanie numeru transakcji lub numeru telefonu, na który zostało wysłane doładowanie. Postaramy się zrealizować doładowanie tak szybko, jak to będzie możliwe.

Dlaczego warto zarejestrować się w Fonmoney?

Rejestracja w Fonmoney ma same zalety:

- dostęp do historii transakcji - podgląd statusu transakcji - comiesięczne informacje o aktualnych promocjach i zniżkach - możliwość powtórzenia transakcji bez konieczności wpisywania potrzebnych danych

Czy rejestracja w Fonmoney jest płatna?

Absolutnie nie! Rejestracja w Fonmoney jest bezpłatna.

Czy mogę zmienić swoje dane po zarejestrowaniu się w Fonmoney?

Tak, wystarczy zalogować się na swoje konto w Fonmoney i kliknąć w menu "Moje konto". W zakładce "Ustawienia" użytkownik może zmienić swoje dane w każdej chwili.

Nie pamiętam hasła. Jak mogę je odzyskać?

Aby odzyskać hasło, wystarczy, że klikniesz na "Logowanie" w prawym górnym rogu naszej strony, a następnie na przycisk "Nie pamiętasz hasła?". Podaj e-mail, na który zarejestrowałaś/-eś się w naszym serwisie, a my wyślemy Ci link umożliwiający utworzenie nowego hasła.

Jak mogę usunąć swoje konto w Fonmoney?

Przykro nam, że chcesz usunąć swoje konto w naszym serwisie. Oczywiście szanujemy Twoją decyzję. Aby to zrobić, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na e-mail support@fonmoney.com

Gdzie znajdę numer mojej transakcji?

Po każdej zapłacie w naszym serwisie na stronie Fonmoney wyskakuje powiadomienie z numerem transakcji. Klientom, którzy nie są zarejestrowani, radzimy zanotować ten numer, tak abyśmy mogli pomóc w razie potrzeby. Zarejestrowani Klienci znajdą numer swojej transakcji, logując się w naszym systemie i wchodząc na zakładkę "Moje konto". Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz w każdej chwili skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta na e-mail support@fonmoney.com

Co zrobić, jeśli nie pamiętam numeru transakcji?

Jeśli nie pamiętasz lub nie zanotowałaś/-eś numeru swojej transakcji, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na e-mail support@fonmoney.com. Prosimy o podanie numeru telefonu, który miał być doładowany lub nazwiska i czterech ostatnich cyfr karty kredytowej użytej do zapłaty za transakcję.

Czy i gdzie mogę sprawdzić status mojej transakcji?

Aby sprawdzić status swojej transakcji, musisz zalogować się w naszym serwisie, a następnie w menu "Moje konto" kliknąć na "Moje transakcje". Tutaj znajdziesz wszystkie informacje o transakcji.

Czy istnieje możliwość anulowania doładowania telefonu?

Transakcja doładowania telefonu może być przerwana tylko do momentu, kiedy zapłata za nią nie została dokonana. Niestety nie ma możliwości anulowania transakcji, jeśli została ona pomyślnie opłacona, a doładowanie zostało wysłane na podany numer. W tym przypadku kwota za doładowanie została przekazana przez nas właściwemu operatorowi sieci, a wysłane doładowanie zostało dostarczone i można z niego korzystać.

Jakie metody płatności za doładowanie telefonu oferuje Fonmoney ?

Fonmoney oferuje następujące sposoby płatności: - płatność kartą kredytową VISA lub Mastercard - płatność szybkim przelewem za pomocą Sofort Banking* - płatność za pomocą karty Paysafecard - płatność kartą debetową Maestro** * W chwili obecnej akceptujemy karty Maestro tylko z Wielkiej Brytanii ** Metoda dostępna w Austrii, Belgii, Holandii, Niemczech, Szwajcarii, Włoszech

Co to jest kod 3D Secure?

Kod 3D Secure jest dodatkowym zabezpieczeniem transakcji internetowych, które są opłacane kartami. Udostępnia je m.in. VISA i MasterCard. Właściciel karty jest proszony o podanie jednorazowego hasła - kodu 3D Secure, który otrzyma poprzez token lub SMS-em na swój telefon. Dzięki temu bank weryfikuje właściciela karty, a transakcja może być zrealizowana. Większość kart ma od razu włączoną usługę 3D Secure. Jeśli Twoja karta jej nie posiada, skontaktuj się ze swoim bankiem, aby ją aktywować.

Co to jest CVV/CVC?

CVV/CVC to kod weryfikacyjny/kod bezpieczeństwa karty. Znajduje się on na odwrocie karty i składa się z 3 cyfr.

Co się stanie z resztą pieniędzy na karcie Paysafecard?

Jeśli zapłaciłeś za doładowanie kartą Paysafecard, reszta środków pozostanie na Twojej karcie. Paysafecard pozwala swoim Klientom wielokrotnie dokonywać zapłat online swoimi kartami. Więcej informacji uzyskasz na stronie Paysafecard.

Czy mogę zapłacić angielską kartą kredytową za doładowanie telefonu?

Tak, oczywiście. Fonmoney akceptuje większość zagranicznych kart kredytowych, w tym angielskie.

Czy mogę płacić polską kartą kredytową?

Niestety w tej chwili nie akceptujemy polskich kart kredytowych za doładowania telefonów.

Co oznaczają komunikaty o błędzie "number could not be checked" i "number invalid"?

Komunikat z błędem "number could not be checked" oznacza, że nasz system jest chwilowo niedostępny. Komunikat z błędem "number invalid" oznacza, że podany numer jest błędny bądź nie może zostać doładowany w tej chwili. W tej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta tutaj.

Co oznacza payment review? Co mam teraz zrobić?

Jeśli Twoja transakcja ma status "payment review", oznacza to, że doszło do opóźnienia przy płaceniu za transakcję. To się czasami niestety zdarza. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami na e-mail support@fonmoney.com. Prosimy o podanie numeru transakcji lub numeru telefonu, który miał być doładowany. Postarmy się zrealizować doładowanie tak szybko, jak to będzie możliwe.

Gdzie znajdę opinie o Fonmoney?

Rzetelne i niezależne opinie o Fonmoney możesz znaleźć na największej europejskiej platformie recenzentów Trustpilot. Każdy klient może również zostawić swoją recenzję o naszym serwisie. Twoje zdanie się liczy!

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo transakcji oraz danych naszych klientów jest dla Fonmoney szczególne ważne. Nasza strona jest zabezpieczona protokołem SSL, który szyfruje przesyłane dane i zabezpiecza je przed dostaniem się w niepowołane ręce. Ponadto Fonmoney chroni dane osobowe i potrzebuje ich tylko w celu potwierdzenia tożsamości użytkownika. Więcej informacji znajduje się w zakładce "Polityka prywatności".

Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

Fonmoney traktuje wszystkie dane osobowe poufnie i wykorzystuje je wyłącznie w celu przeprowadzenia transakcji. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce "Polityka prywatności".

Gdzie na stronie znajduje się polityka prywatności?

Fonmoney przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności swoich użytkowników. Wszelkie dane zbierane od użytkowników są traktowane poufnie. Zakładka "Polityka prywatności" znajduje się na dole strony naszego serwisu.