Frequently asked questions about TOP-UP
Doładowanie telefonu w Fonmoney jest bardzo łatwe.

- Najpierw należy podać numer telefonu komórkowego, który ma być doładowany.
- Następnie wybrać kwotę doładowania, a na koniec wybrać wygodną dla siebie walutę i metodę płatności. Oferujemy zapłatę kartą kredytową, kartą paysafecard lub tradycyjnym przelewem za pomocą Sofort Banking.

I to wszystko. Żeby wysłać doładowanie w Fonmoney, Klienci nie muszą się rejestrować i podawać swoich danych, co jest ogromną zaletą naszego serwisu.
Doładowanie powinno zasilić telefon w przeciągu kilkunastu sekund od pomyślnego przeprowadzenia transakcji.
Po tym, jak transakcja została pomyślnie opłacona i doładowanie zostało wysłane, operator sieci powinien wysłać SMS-a z nowym stanem konta (jeśli właściciel komórki aktywował tę usługę).

Zarejestrowani klienci mogą także sprawdzić status swojej transakcji, logując się w naszym serwisie. W zakładce ""Moje transakcje"" znajduje się historia wszystkich transakcji.
Niektórzy operatorzy sieci wysyłają SMS-a z potwierdzeniem o zasileniu konta i ewentualnie z nowym stanem konta. Fonmoney nie wysyła takich wiadomości, jak również nie ma wpływu na to, czy operatorzy je wysyłają. Jeśli Klient nie jest pewny, czy doładowanie zostało dostarczone, może skontaktować się z naszym Biurem Obsługi.
Po pomyślnie opłaconej transakcji, Klient otrzymuje podsumowanie i numer transakcji. Jeśli wystąpi opóźnienie i telefon nie zostanie od razu doładowany, Fonmoney będzie tak długo próbował dostarczyć doładowanie, aż telefon zostanie doładowany bądź otrzymamy wiadomość od Klienta na e-mail.
Termin ważności doładowanego konta jest ustalony przez poszczególnych operatorów sieci komórkowych i Fonmoney nie ma niestety na to wpływu. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronach internetowych danych operatorów.
W tym przypadku nie możemy niestety nic uczynić. Zwrot pieniędzy nie jest możliwy, ponieważ doładowanie zostało przez operatora dostarczone i nie ma możliwości, aby je cofnąć. Dlatego też prosimy o uważne wpisywanie numeru do doładowania.
Jeśli omyłkowo został podany niewłaściwy numer telefonu, w tym przypadku doładowanie nie może zostać cofnięte ani być przekierowane na inny numer. Jeśli został podany poprawny numer telefonu, prosimy o kontakt z naszym biurem tutaj.
Może być kilka powodów np. mogło dojść do opóźnienia przy płaceniu za transakcję albo opóźnienie wystąpiło po stronie operatora sieci. To się niestety czasami zdarza. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami na e-mail [email protected]. Prosimy o podanie numeru transakcji lub numeru telefonu, na który zostało wysłane doładowanie. Postaramy się zrealizować doładowanie tak szybko, jak to będzie możliwe.
Rejestracja w Fonmoney ma same zalety:

- dostęp do historii transakcji
- podgląd statusu transakcji
- comiesięczne informacje o aktualnych promocjach i zniżkach
- możliwość powtórzenia transakcji bez konieczności wpisywania potrzebnych danych
Absolutnie nie! Rejestracja w Fonmoney jest bezpłatna.
Tak, wystarczy zalogować się na swoje konto w Fonmoney i kliknąć w menu "Moje konto". W zakładce "Ustawienia" użytkownik może zmienić swoje dane w każdej chwili.
Aby odzyskać hasło, wystarczy, że klikniesz na "Logowanie" w prawym górnym rogu naszej strony, a następnie na przycisk "Nie pamiętasz hasła?". Podaj e-mail, na który zarejestrowałaś/-eś się w naszym serwisie, a my wyślemy Ci link umożliwiający utworzenie nowego hasła.
Przykro nam, że chcesz usunąć swoje konto w naszym serwisie. Oczywiście szanujemy Twoją decyzję. Aby to zrobić, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na e-mail [email protected]
Po każdej zapłacie w naszym serwisie na stronie Fonmoney wyskakuje powiadomienie z numerem transakcji. Klientom, którzy nie są zarejestrowani, radzimy zanotować ten numer, tak abyśmy mogli pomóc w razie potrzeby.
Zarejestrowani Klienci znajdą numer swojej transakcji, logując się w naszym systemie i wchodząc na zakładkę ""Moje konto"".
Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz w każdej chwili skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta na e-mail [email protected]
Jeśli nie pamiętasz lub nie zanotowałaś/-eś numeru swojej transakcji, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na e-mail [email protected]. Prosimy o podanie numeru telefonu, który miał być doładowany lub nazwiska i czterech ostatnich cyfr karty kredytowej użytej do zapłaty za transakcję.
Aby sprawdzić status swojej transakcji, musisz zalogować się w naszym serwisie, a następnie w menu "Moje konto" kliknąć na "Moje transakcje". Tutaj znajdziesz wszystkie informacje o transakcji.
Transakcja doładowania telefonu może być przerwana tylko do momentu, kiedy zapłata za nią nie została dokonana. Niestety nie ma możliwości anulowania transakcji, jeśli została ona pomyślnie opłacona, a doładowanie zostało wysłane na podany numer. W tym przypadku kwota za doładowanie została przekazana przez nas właściwemu operatorowi sieci, a wysłane doładowanie zostało dostarczone i można z niego korzystać.
Fonmoney oferuje następujące sposoby płatności: - płatność kartą kredytową VISA lub Mastercard - płatność szybkim przelewem za pomocą Sofort Banking* - płatność za pomocą karty Paysafecard - płatność kartą debetową Maestro**
* W chwili obecnej akceptujemy karty Maestro tylko z Wielkiej Brytanii ** Metoda dostępna w Austrii, Belgii, Holandii, Niemczech, Szwajcarii, Włoszech
Kod 3D Secure jest dodatkowym zabezpieczeniem transakcji internetowych, które są opłacane kartami. Udostępnia je m.in. VISA i MasterCard. Właściciel karty jest proszony o podanie jednorazowego hasła - kodu 3D Secure, który otrzyma poprzez token lub SMS-em na swój telefon. Dzięki temu bank weryfikuje właściciela karty, a transakcja może być zrealizowana. Większość kart ma od razu włączoną usługę 3D Secure. Jeśli Twoja karta jej nie posiada, skontaktuj się ze swoim bankiem, aby ją aktywować.
CVV/CVC to kod weryfikacyjny/kod bezpieczeństwa karty. Znajduje się on na odwrocie karty i składa się z 3 cyfr.
Jeśli zapłaciłeś za doładowanie kartą Paysafecard, reszta środków pozostanie na Twojej karcie. Paysafecard pozwala swoim Klientom wielokrotnie dokonywać zapłat online swoimi kartami. Więcej informacji uzyskasz na stronie Paysafecard.
Tak, oczywiście. Fonmoney akceptuje większość zagranicznych kart kredytowych, w tym angielskie.
Niestety w tej chwili nie akceptujemy polskich kart kredytowych za doładowania telefonów.
Komunikat z błędem ""number could not be checked"" oznacza, że nasz system jest chwilowo niedostępny. Komunikat z błędem ""number invalid"" oznacza, że podany numer jest błędny bądź nie może zostać doładowany w tej chwili. W tej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta tutaj.
Jeśli Twoja transakcja ma status "payment review", oznacza to, że doszło do opóźnienia przy płaceniu za transakcję. To się czasami niestety zdarza. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami na e-mail [email protected]. Prosimy o podanie numeru transakcji lub numeru telefonu, który miał być doładowany. Postarmy się zrealizować doładowanie tak szybko, jak to będzie możliwe.
Rzetelne i niezależne opinie o Fonmoney możesz znaleźć na największej europejskiej platformie recenzentów Trustpilot. Każdy klient może również zostawić swoją recenzję o naszym serwisie. Twoje zdanie się liczy!
Bezpieczeństwo transakcji oraz danych naszych klientów jest dla Fonmoney szczególne ważne. Nasza strona jest zabezpieczona protokołem SSL, który szyfruje przesyłane dane i zabezpiecza je przed dostaniem się w niepowołane ręce. Ponadto Fonmoney chroni dane osobowe i potrzebuje ich tylko w celu potwierdzenia tożsamości użytkownika.
Więcej informacji znajduje się w zakładce ""Polityka prywatności"".
Fonmoney traktuje wszystkie dane osobowe poufnie i wykorzystuje je wyłącznie w celu przeprowadzenia transakcji. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce "Polityka prywatności".
Fonmoney przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności swoich użytkowników. Wszelkie dane zbierane od użytkowników są traktowane poufnie. Zakładka "Polityka prywatności" znajduje się na dole strony naszego serwisu.
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_31_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_32_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_33_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_34_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_35_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_36_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_37_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_38_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_39_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_40_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_41_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_42_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_43_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_44_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_45_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_46_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_47_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_48_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_49_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_50_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_51_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_52_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_53_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_54_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_55_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_56_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_57_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_58_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_59_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_60_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_61_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_62_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_63_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_64_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_65_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_66_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_67_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_68_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_69_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_70_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_71_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_72_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_73_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_74_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_75_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_76_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_77_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_78_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_79_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_80_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_81_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_82_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_83_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_84_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_85_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_86_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_87_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_88_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_89_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_90_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_91_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_92_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_93_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_94_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_95_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_96_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_97_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_98_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_99_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_100_content