POLITYKA PRYWATNOŚCI:

1. PODSTAWOWE INFORMACJE

1.1 . O firmie

Mi Envío Entidad de Pago, S.L. (dalej "Mi Envío") jest hiszpańską spółką zależną Grupy Transpaygo, której spółką dominującą jest Transpaygo Limited (dalej "Transpaygo").

Usługa finansowa jest świadczona przez Mi Envío, zarejestrowaną w Banku Hiszpanii pod numerem rejestracyjnym 6926, jako hiszpańska instytucja finansowa upoważniona do prowadzenia działalności w zakresie usług płatniczych jako autoryzowana instytucja płatnicza na mocy rozporządzenia w sprawie usług płatniczych oraz do świadczenia usług na całym Europejskim Obszarze Gospodarczym (zwanym dalej "EOG").

Usługa techniczna jest świadczona przez Fonmoney GmbH (zwaną dalej "Fonmoney"), która jest austriacką spółką zależną Grupy Transpaygo i zapewnia domeny Fonmoney. Domeny Fonmoney są wykorzystywane do świadczenia naszych Usług.

Więcej informacji na temat Grupy Transpaygo można znaleźć w naszym Regulaminie

1.2 Informacje o polityce prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności reguluje przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Użytkownika za pośrednictwem Serwisu www.fonmoney.com (dalej: "Serwis"), który jest udostępniany użytkownikom sieci Internet.

Niniejsza Polityka stanowi integralną część Regulaminu i będzie dostępna przez cały czas z poziomu Witryny.

Jeśli zmienimy sposób przetwarzania danych osobowych użytkownika, zaktualizujemy niniejsze zasady. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w naszych praktykach i odpowiedniego aktualizowania niniejszej polityki (lub dowolnej polityki) w dowolnym momencie, dlatego zachęcamy do częstego sprawdzania aktualizacji lub zmian.

1.3 Informacje o administratorze i podmiocie przetwarzającym dane osobowe użytkownika

Administratorem Twoich danych osobowych jest Mi Envío Entidad de Pago, S.L., we współodpowiedzialności z Transpaygo Limited, jako spółką dominującą Grupy Transpaygo, zgodnie z postanowieniami art. 26 i następnych europejskiego rozporządzenia o ochronie danych.

Szczegóły dotyczące administratorów danych:

  • Mi Envío: hiszpańska spółka o numerze identyfikacji podatkowej B-67412411 z siedzibą pod adresem Avinguda de Francesc Cambó, 17, 1 piętro (08003 - Barcelona), należycie zarejestrowana w rejestrze handlowym w Barcelonie w tomie 46897, folio 161, strona B534639 i pierwszy wpis.
  • Transpaygo: spółka zarejestrowana w Anglii i Walii Companies House Reg. No. 8936601 z siedzibą pod adresem c/o Keystone Law, 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF, Wielka Brytania.

Jednocześnie dane użytkownika będą przetwarzane przez Fonmoney GmbH, jako właściciela Witryny, działającego jako podmiot przetwarzający dane.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące danych lub swoich praw, możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres [email protected], a my dopilnujemy, aby Twoje zapytanie dotarło do odpowiedniego działu.

2. JAKIE DANE OSOBOWE WYKORZYSTUJEMY?

Dane osobowe lub informacje osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, dane osobowe i informacje, które użytkownik Witryny (zwany dalej "Użytkownikiem") podaje podczas wypełniania dowolnego formularza elektronicznego dostępnego w Witrynie, zostaną umieszczone w bazie danych należącej do Mi Envío.

W celu korzystania z naszych usług niezbędne jest podanie przez Użytkownika szeregu danych osobowych. Dane, które zbieramy o Użytkowniku podczas procesu rejestracji - w celu utworzenia profilu Użytkownika w Serwisie - to:

  • Dane osobowe: imię i nazwisko, dokument tożsamości (data wydania, organ wydający, numer identyfikacyjny i data wygaśnięcia), obywatelstwo, adres pocztowy i kraj zamieszkania, data urodzenia, płeć i żywy wizerunek lub fotografia.
  • Dane kontaktowe: adres e-mail, adres pocztowy i numer telefonu.
  • Inne dane osobowe: zawód, pokrewieństwo z beneficjentem itp.

W celu korzystania z naszych określonych Usług i w zależności od zakontraktowanej usługi, będziemy wymagać i przetwarzać dodatkowe dane osobowe (dane bankowe, użyte środki płatnicze, ostatnie cyfry numeru karty kredytowej , instytucja finansowa, dane osobowe beneficjenta transakcji, dane bankowe beneficjenta itp.) Należy pamiętać, że rodzaj wymaganych danych może się różnić w zależności od rodzaju zamówionej usługi, kraju, z którego użytkownik zamierza zamówić usługę, kraju, do którego zamierza wysłać pieniądze itp.

We wszystkich przypadkach, zgodnie z zasadą minimalizacji danych , wymagane będą tylko te dane, które są niezbędne do zagwarantowania odpowiedniego świadczenia usługi.

Zgodnie z naszymi obowiązkami w zakresie zapobiegania praniu pieniędzy musimy poinformować, że w pewnych okolicznościach możemy być zobowiązani do zażądania od naszych Użytkowników dodatkowych informacji i dokumentacji (na przykład dowodu adresu pocztowego, dowodu pochodzenia środków, wyciągów z rachunków bankowych itp.) Dokładne wymagania będą zależeć od charakterystyki konkretnej transakcji.

Dane zawarte w każdym z formularzy są dobrowolne, z wyjątkiem tych, które są obowiązkowe (oznaczone jako wymagane). Należy pamiętać, że jeśli te obowiązkowe dane nie zostaną podane, nie będzie możliwe przetworzenie żądania użytkownika lub świadczenie wymaganej usługi. Użytkownik oświadcza na własną odpowiedzialność, że dane przekazane Mi Envío są prawdziwe, poprawne i należą do niego. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie fałszywe lub niedokładne oświadczenia, które mogą powstać w wyniku dostarczonych informacji i danych, a także za wszelkie szkody, które takie informacje mogą spowodować. Użytkownicy, którzy podadzą nieprawdziwe informacje, mogą zostać wykluczeni z usług Serwisu.

2.1 Gromadzone przez nas informacje o użytkowniku:

Dane serwera: Aby ułatwić korzystanie z usługi, przeglądarka internetowa użytkownika przesyła do nas różne formy danych za pośrednictwem dostawców zewnętrznych (tzw. pliki dziennika serwera). Te pliki danych, które są rejestrowane, obejmują:

  • Dodatki do przeglądarki i język
  • Data i godzina dostępu
  • Adres protokołu internetowego (IP)
  • Szczegóły transakcji dokonywanych przez użytkownika podczas korzystania z naszych Usług, w tym lokalizacja geograficzna, z której pochodzi transakcja.

Dane te są anonimizowane i przechowywane oddzielnie od danych osobowych przekazanych nam przez użytkownika. Nie jest możliwe wyciągnięcie żadnych wniosków na temat konkretnej osoby. Dane są analizowane do celów statystycznych w celu optymalizacji naszej strony internetowej i naszych ofert.

3. JAKA JEST ZGODNOŚĆ Z PRAWEM I CEL PRZETWARZANIA?

3.1 Zgodność przetwarzania z prawem

Będziemy wykorzystywać dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy zezwala nam na to prawo.

Zgodność z prawem, na której opieramy przetwarzanie danych osobowych użytkownika, jest następująca:

  • Przestrzeganie zobowiązań umownych wynikających z umowy zawartej z Użytkownikiem.
  • Gdy Użytkownik wyraził na to wyraźną zgodę, gdy jest to konieczne.
  • W przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów (lub interesów strony trzeciej), a interesy i podstawowe prawa użytkownika nie są nadrzędne wobec tych interesów.
  • W przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych i regulacyjnych, którym podlegamy.
  • Gdy przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów Użytkownika, nas samych lub jakiejkolwiek innej osoby fizycznej.

3.2 Cel przetwarzania danych

Celem przetwarzania takich danych osobowych jest utworzenie profilu Użytkownika w Witrynie należącej do konkretnego klienta, aby mógł on korzystać z naszych Usług, oraz terminowe przetwarzanie żądań Użytkownika.

Wymagane dane i ich przetwarzanie będą się różnić w zależności od usługi zamówionej przez użytkownika. W zależności od charakteru zakontraktowanej usługi, celem przetwarzania będzie wysłanie żądanych pieniędzy, doładowanie urządzenia mobilnego (TopUp) i ogólnie świadczenie usług wyraźnie zakontraktowanych przez klienta za pośrednictwem Witryny.

Ponadto dane osobowe i kontaktowe użytkowników są wymagane do celów obsługi klienta, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania lub skargi. Może to wymagać wykorzystania pewnych informacji związanych z powodem zapytania (takich jak status transakcji, kwestia techniczna, pytanie dotyczące produktu/reklamacja lub pytania ogólne itp.) Informacje dostarczone przez użytkownika będą przechowywane w celu przetworzenia zapytania. Dane nie będą przekazywane stronom trzecim. Dane zebrane w ten sposób nie będą porównywane z danymi, które mogą być gromadzone przez inne elementy naszej strony internetowej.

Dane kontaktowe użytkownika będą również wykorzystywane do dostarczania mu dodatkowych istotnych informacji i treści za pośrednictwem naszego biuletynu, pod warunkiem, że użytkownik wyraźnie go zasubskrybował. Aby otrzymywać nasz biuletyn, użytkownik musi posiadać ważny adres e-mail. Sprawdzimy wprowadzony adres e-mail, aby upewnić się, że użytkownik jest rzeczywiście właścicielem podanego adresu e-mail lub że właściciel jest upoważniony do otrzymywania newslettera. Gdy użytkownik zarejestruje się w celu otrzymywania naszego newslettera, zapiszemy jego adres IP oraz datę i godzinę rejestracji. Zebrane w ten sposób dane są wykorzystywane w naszym oprogramowaniu do tworzenia treści w celu tworzenia, dystrybucji i analizy skuteczności naszego newslettera. Nie są one przekazywane dodatkowym stronom trzecim. Dane gromadzone w ten sposób nie są również porównywane z danymi, które mogą być gromadzone przez inne elementy naszej witryny internetowej. Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji biuletynu. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem oraz w każdym biuletynie.

Będą one również przetwarzane w celu usprawnienia korzystania z Witryny.

Wreszcie, musimy przetwarzać Twoje dane osobowe, zgodnie z naszymi i Twoimi uzasadnionymi interesami, aby chronić naszych Klientów i Spółkę przed wszelkimi próbami nieuczciwych działań przeciwko platformie, Użytkownikom i/lub naszej Spółce.

4. UJAWNIANIE DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA

Poza podmiotami Grupy Transpaygo lub spółkami zależnymi, udostępniamy dane osobowe użytkownika następującym rodzajom organizacji zewnętrznych:

  • Dostawcy usług. Są to firmy zewnętrzne, z których korzystamy, aby pomóc nam w prowadzeniu naszej działalności (takie jak dostawcy KYC, przetwarzanie płatności, wykrywanie oszustw i weryfikacja tożsamości, operacje na stronie internetowej itp.) Usługodawcy i ich wybrani pracownicy mogą uzyskiwać dostęp do danych osobowych użytkownika i wykorzystywać je w naszym imieniu wyłącznie w celu wykonania określonych zadań, o które zostali poproszeni, zgodnie z naszymi instrukcjami. Są oni zobowiązani do ochrony danych osobowych użytkownika i wykorzystywania ich wyłącznie do celów związanych z konkretną wymaganą usługą. Tam, gdzie jest to dozwolone przez obowiązujące prawo, użytkownik może poprosić nas o listę dostawców, którzy przetwarzają jego dane osobowe.
  • Organy nadzorcze. Jako podmiot regulowany przez Bank Hiszpanii, na wyraźne żądanie, możemy przekazywać dane osobowe użytkownika określonym organom nadzorczym, gdy jest to wymagane (Bank Hiszpanii, SEPBLAC, FCA itp.).

Jako podmiot regulowany możemy również gromadzić dane osobowe w określonych sytuacjach, takich jak

  • W celu wypełnienia zobowiązań prawnych, jeśli organy regulacyjne i organy publiczne zażądają dalszych informacji na temat naszej działalności, naszych usług lub nawet konkretnych operacji.
  • W celu wsparcia działań antyfraudowych, antyprzestępczych lub innych środków obronnych podejmowanych przez władze publiczne, ale także przez instytucje finansowe itp.
  • W przypadku nakazu sądowego
  • W przypadku całkowitego lub częściowego przejęcia spółki lub jej aktywów.
  • W przypadku oceny ryzyka finansowego lub handlowego dane mogą być przekazywane specjalnym dostawcom.
  • Uregulowanie zadłużenia

5. JAK DŁUGO BĘDZIEMY PRZECHOWYWAĆ DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA?

Będziemy przechowywać dane osobowe użytkownika przez okres niezbędny do zapewnienia prawidłowego świadczenia zakontraktowanej usługi.

Po upływie tego okresu dane zostaną zanonimizowane zgodnie z postanowieniami przepisów o ochronie danych i pozostałymi obowiązującymi przepisami, co oznacza ich zablokowanie i udostępnienie wyłącznie na wniosek sędziów i sądów, prokuratury lub właściwych organów administracji publicznej w okresie przedawnienia działań, które mogą z nich wynikać, w celu ich późniejszego usunięcia.

Ogólnie rzecz biorąc, przekazane dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres niezbędny do rozpatrzenia wniosku Użytkownika i spełnienia wymogów odpowiednich organów regulacyjnych.

6. PRAWA UŻYTKOWNIKÓW

Prawa wszystkich naszych Użytkowników, ich następców, przedstawicieli i/lub pełnomocników w odniesieniu do ochrony danych są prawnie przewidziane i przyznane na mocy przepisów o ochronie danych. W szczególności:

  • Prawo dostępu: użytkownik ma prawo wiedzieć, jakiego rodzaju dane przetwarzamy i jakie są cechy przetwarzania, które przeprowadzamy.
  • Prawo do sprostowania: użytkownik może zażądać modyfikacji swoich danych, jeśli są one niedokładne lub nieprawdziwe.
  • Prawo do przenoszenia danych: użytkownik może uzyskać kopię przetwarzanych danych w formacie interoperacyjnym.
  • Prawo do ograniczenia: Użytkownik ma prawo ograniczyć przetwarzanie swoich danych w przypadkach przewidzianych prawem.
  • Prawo do usunięcia danych: użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych, gdy ich przetwarzanie lub przechowywanie nie jest już konieczne.
  • Prawo do sprzeciwu: użytkownik może zażądać zaprzestania wysyłania informacji handlowych na warunkach wskazanych powyżej.
  • Prawo do cofnięcia udzielonej zgody, pod warunkiem, że nie wydano żadnych poleceń, w przypadku gdy wydano polecenia, dane będą przechowywane zgodnie z określonymi wymogami prawnymi.

Użytkownicy, którzy przekazali Mi Envío swoje dane osobowe za pośrednictwem Witryny, mogą w dowolnym momencie skorzystać z przysługujących im praw w zakresie przetwarzania ich danych osobowych, wysyłając pisemny i podpisany wniosek na adres [email protected] lub pocztą na adres wskazany w nagłówku niniejszego dokumentu. Wniosek musi zawierać imię i nazwisko Użytkownika, adres do celów powiadomień, kserokopię dowodu osobistego lub paszportu oraz wskazanie prawa, z którego się korzysta.

Użytkownik może również w dowolnym momencie sprzeciwić się wykorzystywaniu jego danych osobowych do celów komercyjnych, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected]

Należy pamiętać, że wszelkie przekazane nam informacje będą przetwarzane wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zakresie przez nie dozwolonym.

Ponadto należy pamiętać, że w pewnych okolicznościach możemy nie być w stanie usunąć danych osobowych użytkownika bez jednoczesnego usunięcia jego konta użytkownika. Możemy być zobowiązani do zachowania niektórych danych osobowych użytkownika po złożeniu przez niego wniosku o ich usunięcie w celu spełnienia naszych zobowiązań regulacyjnych i prawnych.

Z niecierpliwością czekamy na wszelkie pytania dotyczące sposobu, w jaki przetwarzamy dane osobowe użytkowników. Jeśli jednak masz problem do rozwiązania lub jesteś niezadowolony z rozwiązania lub odpowiedzi udzielonej przez nas, możesz skorzystać z prawa do złożenia skargi do właściwych organów ochrony danych pod adresem www.aepd.es.

7. MIĘDZYNARODOWE TRANSFERY DANYCH

Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych użytkownika w sposób opisany powyżej może wymagać ich dalszego przesyłania/przekazywania i/lub przechowywania w miejscu docelowym poza krajem zamieszkania użytkownika, w szczególności w Niemczech i Francji, gdzie są one przechowywane.

Będziemy również przekazywać je do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ("EOG") (takich jak inne spółki zależne Grupy Transpaygo, które obejmują kraje, w których obowiązują inne standardy ochrony danych niż te obowiązujące w EOG). (i) wdrożyliśmy standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską w celu ochrony danych osobowych użytkownika (a użytkownik ma prawo zażądać od nas kopii tych klauzul, kontaktując się z nami w sposób określony poniżej) i/lub (ii) będziemy polegać na zgodzie użytkownika, jeśli jest to dozwolone przez prawo.

8. KORZYSTANIE Z GOOGLE ANALYTICS Z FUNKCJĄ ANONIMIZACJI

Na naszej stronie internetowej korzystamy z Google Analytics, usługi analizy sieci firmy Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 USA, zwanej dalej "Google". Google Analytics wykorzystuje "pliki cookie", które są plikami tekstowymi umieszczanymi na komputerze użytkownika, aby pomóc witrynie analizować sposób korzystania z niej przez użytkowników.

Informacje generowane przez te pliki cookie, takie jak czas, miejsce i częstotliwość odwiedzin na stronie internetowej, w tym adres IP użytkownika, są przesyłane i przechowywane przez Google w USA.

Używamy Google Analytics na naszej stronie internetowej z dodatkiem "gat._anonymizeIp". W takim przypadku adres IP użytkownika zostanie już skrócony przez Google w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub w innych umawiających się państwach Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a tym samym zanonimizowany.

Google będzie wykorzystywać te informacje w celu oceny korzystania z naszej witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących aktywności w witrynie dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z aktywnością w witrynie i korzystaniem z Internetu. Google może również przekazywać te informacje stronom trzecim, jeśli jest to wymagane przez prawo lub jeśli takie strony trzecie przetwarzają informacje w imieniu Google.

Google oświadcza, że nie będzie łączyć adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi przechowywanymi przez Google. Użytkownik może zrezygnować z plików cookie, wybierając odpowiednie ustawienia w przeglądarce. Należy jednak pamiętać, że jeśli to zrobisz, możesz nie być w stanie korzystać z pełnej funkcjonalności tej witryny.

Ponadto Google oferuje dodatek dezaktywujący dla najpopularniejszych przeglądarek, który zapewnia większą kontrolę nad danymi gromadzonymi przez Google na temat odwiedzanych witryn. Dodatek instruuje skrypt JavaScript Google Analytics (ga.js), że żadne informacje o wizycie na stronie internetowej nie powinny być przesyłane do Google Analytics. Dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics nie zapobiega jednak przesyłaniu informacji do nas ani do innych usług analizy internetowej, z których możemy korzystać. Aby uzyskać więcej informacji na temat instalacji dodatku do przeglądarki, kliknij następujący link: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=de

9. ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA

Mi Envío przyjęło wymagane prawem poziomy bezpieczeństwa w celu ochrony danych osobowych, instalując środki techniczne i środki zapobiegające utracie, niewłaściwemu użyciu, zmianie, nieautoryzowanemu dostępowi i kradzieży dostarczonych danych osobowych. Pomimo tego, użytkownik musi być świadomy, że środki bezpieczeństwa w Internecie nie są nie do zdobycia.

Dane osobowe użytkownika będą przetwarzane przez naszych pracowników lub upoważnionych przedstawicieli w celu uzyskania określonych informacji zgodnie z konkretnymi celami, dla których zostały zebrane.

Przechowujemy dane osobowe użytkowników w środowiskach operacyjnych, które stosują rozsądne środki bezpieczeństwa, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi. Przestrzegamy rozsądnych standardów ochrony danych osobowych. Niestety, przesyłanie informacji przez Internet nie jest całkowicie bezpieczne. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby chronić dane osobowe użytkowników, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa danych przesyłanych za pośrednictwem naszych witryn internetowych/aplikacji.

Aby pomóc w utrzymaniu bezpieczeństwa danych, istnieją pewne środki ochrony własnej, których podjęcia oczekujemy od wszystkich naszych Użytkowników. Ważne jest, aby użytkownik również przyczynił się do zapewnienia bezpieczeństwa swoich danych osobowych. Rejestrując się w Witrynie i tworząc konto, należy wybrać hasło, które jest trudne do odgadnięcia przez inne osoby i nigdy nie podawać go nikomu innemu. Użytkownik jest odpowiedzialny za jego poufność i wyłączne korzystanie ze swojego konta. Jeśli korzystasz z publicznego lub współdzielonego komputera, nigdy nie decyduj się na zapamiętanie swojej nazwy użytkownika/adresu e-mail lub hasła. Pamiętaj, aby wylogować się za każdym razem, gdy odchodzisz od komputera. Należy również korzystać z ustawień prywatności lub elementów sterujących, które udostępniamy na naszej stronie internetowej.

10. CIASTECZKA

Zgodnie z postanowieniami artykułu 22 ustawy 34/2002 z dnia 11 lipca o usługach społeczeństwa informacyjnego i handlu elektronicznym (zwanej dalej "LSSI"), Mi Envío może korzystać z urządzeń do przechowywania i odzyskiwania danych (zwanych dalej "plikami cookie") w urządzeniach końcowych odbiorców, pod warunkiem, że wyrazili oni na to zgodę po otrzymaniu jasnych i pełnych informacji na temat ich wykorzystania. Użytkownik może uzyskać pełne informacje na temat celu instalacji plików cookie i ich wykorzystania w Polityce plików cookie Mi Envío.

Nie uniemożliwia to ewentualnego przechowywania lub dostępu o charakterze technicznym wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci łączności elektronicznej lub, w ściśle niezbędnym zakresie, w celu świadczenia usługi społeczeństwa informacyjnego wyraźnie zażądanej przez odbiorcę.

11. MODYFIKACJE

Obowiązkiem użytkownika uzyskującego dostęp do Witryny jest zapoznanie się z Polityką prywatności Mi Envío i regularne sprawdzanie jej, ponieważ może ona ulec zmianie przez Mi Envío bez wcześniejszego powiadomienia.

Oficjalnymi językami Spółki są angielski i hiszpański. Wszelkie wersje Polityki prywatności w językach innych niż angielski lub hiszpański są oferowane w celu zapewnienia większej przejrzystości dla naszych Użytkowników i wyłącznie w celu dotarcia do wszystkich rynków, na których oferujemy usługi.

Jednakże w przypadku rozbieżności pomiędzy niniejszą wersją językową a wersją angielską i hiszpańską, pierwszeństwo mają postanowienia zawarte w tych ostatnich.